Fulltext Lyrics Search- Enter lyrics closed in quotes (e.g. "My life is brilliant")
 
Web www.lyred.com
 
User panel

Song lyrics...
Sponsored links:

Soundtracks's music CDs BUY here.



Rate this song:
Rated 3 times: 66%
Lyrics submited by: markk
Last corrected by: corkmaster


[Intro]
Yeahhh...
Whooo Whooo.. Whooo Whooo..
Haha..
Fuck Tha Police!

[Young Buck]Verse 1
Think about it every time you bitches come around (yeah)
Either we runnin' or we layin' on the fuckin' ground (come on)
Just look at Chris a nigga popped and shot him in the club
They called the ambulance and y'all dan't even show up (bang)
Oh let me tell you about La Ricky when he took his bullets (ok)
You want the trigger man y'all was the ones that pull it (oh)
Thats why we represent them niggaz like Larry Davis
Before he let you cowards kill him, he just came and sprayed it (come on)
Now what you wan' do (whooo whooo) bitch i got a gun too (whooo, whooo)
We gon' keep on sendin' shots (whooo whooo), everytime y'all come through (whooo, whooo)
Got the nerve to tell him nigga put his hands up
And beat him to the ground (yeah) when they put the boy in handcuffs

[Chorus]
Fuck, Fuck tha police we handle it ourselves
even if i beat to death (yeahhh), nigga we dont need no motherfuckin' help!
and to the right (what) to the left (what) let 'um know (what)
we dont need no motherfuckin' help! (Bo!)

Fuck Tha Police (whooo, whooo), Fuck Tha Law (whooo, whooo)
Fuck Tha Police (whooo, whooo), we dont need no motherfuckin' help! (fuck 'um all)
Fuck Tha Police (whooo, whooo), Fuck Tha Law (whooo, whooo)
Fuck Tha Police (whooo, whooo), we dont need no motherfuckin' help! (fuck 'um all)

[Young Buck]Verse 2
We used to play cops and robbers as a little kid (come on)
Whoever was the pigs we would go and split his wig (haha)
And as the years passed niggaz only got worse
Jumped in to the game shit gotta protect our turf (what up nigga)
We had enough of gettin' handcuffed and pulled over
We started tryin' knock they heads off they fuckin' shoulders (boom)
Now where my soliders at get ready for combat
I'm livin' like them niggaz that dunn went to Vietnam, hey (G-Unit!)
So if you try to lock me up for smokin' my weed (whooo, whooo.. whooo, whooo)
The whole force of police is what they gon' need (whooo, whooo.. whooo, whooo)
One of a kind, i'm the last of a dying breed
Even the one that was before me he was sayin'..

[Chorus]
Fuck tha police we handle it ourselves
even if i beat to death (yeahhh), nigga we dont need no motherfuckin' help!
and to the right (what) to the left (what) let 'um know (what)
we dont need no motherfuckin' help! (Bo!)

Fuck Tha Police (whooo, whooo), Fuck Tha Law (whooo, whooo)
Fuck Tha Police (whooo, whooo), we dont need no motherfuckin' help! (fuck 'um all)
Fuck Tha Police (whooo, whooo), Fuck Tha Law (whooo, whooo)
Fuck Tha Police (whooo, whooo), we dont need no motherfuckin' help! (fuck 'um all)

[Outro]
When i'm in New York, I'm holl'in WE DONT NEED NO MOTHERFUCKIN' HELP! (yeah!)
When i'm in Tennessee I'm holl'in WE DONT NEED NO MOTHERFUCKIN' HELP! (yeah!)
When i'm out in LA nigga WE DONT NEED NO MOTHERFUCKIN' HELP! (yeah!)



63 lines, overall lyrics popularity 0.17%
If is in lyrics error, please correct it here

Would you please SUBMIT another Soundtracks song to us?










All song lyrics, logos, trademarks, album cover art, and other creative works are and remain copyright and property of their respective owners. Commercial use prohibited. Copyright
Lyred.com is a not-for-profit organization. All advertising proceeds are used to maintain its servers.
Site design © 2002-2006 Lyred.com, All Rights Reserved. Privacy policy
Buy here and support us